Hyvä kun selvis...
Ei ollut Grand Vitaran(kaan) korjauskäsikirjassa mitään mainintaa tuollaisista nystyröistä.
Ne kun on noin etäällä toisistaan ja vielä akselin puoleisella reunalla.
Jos ne olis ulkoreunalla, niin niiden taakse vois tulla rautalankamallinen värinänesto/-poisto systeemi pingottamaan palaa satulan kiinnikettä vasten.
Noi palan päädyt on jo sen mallisia ulokkeita, että ei oikein tuostakaan ole kyse...
Jos ne nystyrät olisivat tuossa palan keskellä, niin silloin ne olisivat jarrusatulan mäntää varten.
Esim. käsijarrullisessa takasatulassa (esim. Ford Scorpio) pitää mäntä pysyä pyörimättä,
jotta se männän takana oleva koneisto saa pyöritettyä kierretankoa männän takana ja siten säätää mäntää & paloja koko ajan lähemmäksi levyä.
Paloja vaihdettaessa pitääkin mäntää pyörittää mutterin lailla, jotta se mäntä menee sinne satulan sisään ja tekee tilaa uusille paloille.