Ite mietin ja samaa tossa puoli vuotta sitten. Yhtään sutsukia ei tullu sitte käytyä kattomassa, paria Nivaa kyllä ja siihehän se valintakin sitten käänty.
Kai noihin suikkiin saa paremmin erikoispalikkaa mut ainaki tähä omaa touhuu riittää kyllä noi perusujutut mitä Nivoihin aina tehhään (korotusta viitisen senttiä kotikonstein) joten ite en oo mitään erikoispalikoita kyllä kaivannu. Paremmat välitykset on ehkä sellanen mitkä ois kiva saada latukkaankin yhtä helposti kuin noihin Sutsukeihin, mut onneksi kytkinremontti on pikkujuttu :-D
Melkoseksi pommiksi vois luokitella ton oman latukan joten yhtä sun toista pikkunäperrystä on 'saanu' tehhä, mut nehän on osittain vältettävissä kun kattoo mitä ostaa. Ja niiku joku varmasti jo ylempänä on sanonukin, ni jos on mitään saumaa saada idäntuontiosia niin mitä vaan saa ja mikään ei maksa mitään. Kardaanit ja täydelliset vetoakselit noin 80e/kpl ja sitä rataa.
Näin ollen mun mielipide on et jos haluu ruveta erikoispalikoista kasaamaan erikoisajoneuvoa ni sitte varmaan Suikka, mut jos vähän vähäisempikin erikoispalikkamäärä riittää niin sitten varmaan kumpi tahansa.
Ja vaikkei Sutsukia ole ollukaan niin kyllä mä rohkenisin melko suurella varmuudella sanoa et rähjäsen näkönen vanha Niva tuntuis kyl olevan aika omaa luokkaansa tossa huomioarvossa. Ei reissua ettei joku ventovieras haluis keskustella asiasta :-D
Ai niin. Miten tollaseen Suzukiin muuten mahtuu 150kg/193cm kuskin pukille? Se mua vähän arvelutti sillon ku asia oli akuutti.
|