Viestiketju: Riskiretki 2009
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.11.2009, 03:06
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ava Näytä viesti
Kuules mestari he..sinähän et TIEDÄ minun käsityksistä mitään. Joissakin tapauksissa on viisasta säästää reittiä niin että siitä pääsee muutkin ajamalla läpi. Vai oletko sitä mieltä että vissaaminen on niin kivaa että sitä pitää tehdä kaiken aikaa??Siinä tapauksessa et ole vinssannut tarpeeksi. Vinssi tarpeeton HDJ:ssä?? Toivottavasti sillä ajamaan minä sinne menen enkä vissaamaan. Joskus kuitenkin joutuu siihenkin turvautumaan. Rangen 10-spooriset ja kaiken muunkin saa rikki jos sillä asenteella liikeelle lähdetään. Onko se miehekästä ja todiste hardcore offroadista kun ajetaan vehkeet palasiksi joka reissulla?? Osa AJAA samat reitit mitä jotkut rymyää läpi ja hajottaa kalustonsa. Kun en ole yhtään "kadonnutta" tai edes risuttunutta katkoviivaTIETÄ koskaan raivannut paikallisten käyttöön niin kylläpä olen täysin tiedon varassa kommenteineni. En todellakaan ole raivannut yhtää reittiä paikallisille vaan omaan ja seurueen käyttöön. En ole niin suuri hyväntekijä kuin sinä.Alkuperäisen kirjoituksen tarkoitus on herättää keskustelua kannattaako yuotubeen laittaa ihan kaikkea vaikka se niin kivaa olisikin.Ei siellä puolen nukuta näidenkään asioiden suhteen vaikka siltä tuntuisi. ME olemme siellä vieraita ja tapojen tulisi olla sen mukaiset. Jos joku on erimieltä niin sinne kannataa yrittää ilman viisumia niin siinä vaiheessa viimeistään silmät avautuvat. Paikalliset puskekoon vaikka koko kannaksen sileäksi puista se on heidän asia. Kyllä sen jokainen tietää miten siellä edetään mutta kaikkea ei kannata mainostaa julkisesti. Tämä on viimeinen kannanottoni kyseisetä aiheesta.

Haminan mies taitaa olla aito Haminan mies, siis aikuisten oikeesti kova jätkä

ME emme ole vieraita Karjalassa..
Vastaa lainaten