Viestiketju: trialin lama
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 03.11.2009, 15:16
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
- Lisenssien hinta ja muutenkin koko AKK pelleily
- Hölmö kypäräsääntö
- Rakentelusäännöt kun classic poistui. Tosin promodi pelasti mutta liian rankka luokka kun porttaalit ja 40" fillarit sallittu. Siksi kilpailukykyinen peli on mokkiakselinen auto 39 boggereilla tms.
- lyhyet radat / lyhyt kisaaika ei tuo vastinetta vaivalle/rahalle. Pitäisikö olla eurotrial tai foff tyylinen pisteytys?

Toki itseltäni löytyy kypärä ja lisenssikin on ollut vaikka kilpaa ei olla ajettu vuosiin. Auto puuttuu tällä hetkellä muuten kyllä olisin mukana kikkailemassa.
suomessahan ajetaan euro säännöillä ainut ero taitaa olla,että saa ajaa muiden luokkien porteista johtuen suomen maastosta jossa ei tilaa hirveästi kierrellä muiden portteja.ja nuo pikku pyöräset autot jotka menis pro modiin ni onha näissä ns pikku kisoissa harraste stanu joissa ei vaadita edes kaaria ja pääsee tutustumis lisenssillä.
mutta tosiasissa rupeaa näyttämään siltä,että kuksa saa purku tuomion ja rakennetaan uudestaan johonki muuhun kilpailu muotoon ku se ei sovi oikeen muuhun ku trialiin.mut katsotaan monta kisaa ens vuodelle toivottavasti enemmän ku tänä vuonna
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten