Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli
Kolme ensimmäistä kohtaa juuri noin.
Kaarisäännöt tosiaan jonkinlaiseen muotoon, koska kyseessähän on kilpailulaji jossa todellakin voi sattua ja tapahtua.
Luokkajakoon mun ja muutaman muun OC1:een osallistuneen mielestä vois ottaa rengaskokoja esim. suunnistuspuolelta, jotta joka lajissa ei olisi eri kokoisia renkaita, helpottaisi osallistumista olemassa olevilla renkailla.
Ja vaikka päivälle pituutta helposti tuleekin, niin kolme autoluokkaa voisi silti olla, esim. alle 787mm renkaat, alle 915mm renkaat ja yli 915mm renkaat, sekä porttaalilelut aina isoimpaan.
|
siinähän ne tekniset säännöt sit onki.paitsi tuo et porttaalit isoimpaan vaan seuraavaan ni pääsee porttaali autoillaki kahteen luokkaan
paitsi ei oikee innosta lähtee ajelee 31:sillä et pääsee keski luokkaan eli tarvii 2 autoo jos meinaa ajaa useammassa luokaassa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Viimeksi muokannut sos : 01.11.2009 22:47
|