Teoriassa hyvin helppo homma. Jarrusatula irti, jarrulevy irti, vetarin iso mutteri irti, laakeripsän kolme pulttia irti. Sitten laakeripesä ja vetari vedetään pois. Uusi vetari sisään ja kokoaminen. Wranglerissa luokkaa 10 minuuttia menee hommaan. Siinä on sama etukaseli. Kaikki on helppoa kun mikään ei ole jumissa
Tehtaan korjausopaassa. "Avaa ne kolme pulttia ja hellävaraisesti vedä laakeripesä ulos".
Wranglerissa ensimmäinen purku kun ne kolme pulttia oli jumissa ja laakeripesä myös. Kierteiden päät ovat näkyvissä ja ruostuvat. Ne voivat olla tosi tuikkoja. Sitten laakerin irroitus jos jumissa. Irroitukseen meni 3 tuntia/puoli. Ei ollut hellävaraista tuo irrottaminen.
Elikkä jos jumissa, niin aikaa kuluu. Niihin kolmeen pulttiin tarvitaan 12 kulmainen 13 mm hylsy.