Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.11.2009, 10:20
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Rakennus jatkuu


Akselia on kokeiltu auton alle. Ajatus akselin siirrosta eteenpäin, jotta kardaania ei tarvitse lyhentää piti hylätä. Ohjausvarret menee 5 cm siirrossa päällekkäin. Akseli siis originaali paikkaan ja kardaania lyhyemmäksi. Dana44 pinioni on 5 cm pitempi kuin dana30. Jousien alatuet puuttuu, ilmapussin alakiinnitys, iskareiden alapäähän loput osat ja ohjausiskarin kiinnitys. Sopivaa hitsauspuikkoa murikan kiinnitykseen metsästän. Esabilla on palvelu jossa saa lähettää kysymyksiä, mutta eivät tietenkään vastaa niihin

Ilmapussi kohtuu kivasti asettuu. Pitää alakiinnike rakentaa.


Iskareiden alakiinnitys tulee noin 3cm alkuperäistä alemmaksi. Rajoittaa ulosjoustoa järkvässä kohtaa ja sisäänjoustossa varmistaa, ettei pohjaa.


Ylätukivassen kiinnnityksestä pitää hieman "niistää". Ei ota kiinni, mutta rakoa jää muutama milli panhardin kiinitykseen. Pientä modausta kiinnikeeseen.


Ohjausvarret mahtuu hyvin liikkumaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_3735.jpg‎
Views:	3663
Size:	93,9 Kt
ID:	8842   Click image for larger version

Name:	IMG_3737.jpg‎
Views:	3616
Size:	85,3 Kt
ID:	8843   Click image for larger version

Name:	IMG_3738.jpg‎
Views:	3617
Size:	91,5 Kt
ID:	8844   Click image for larger version

Name:	IMG_3742.jpg‎
Views:	3605
Size:	91,6 Kt
ID:	8845  
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 01.11.2009 12:39
Vastaa lainaten