Akselia on kokeiltu auton alle. Ajatus akselin siirrosta eteenpäin, jotta kardaania ei tarvitse lyhentää piti hylätä. Ohjausvarret menee 5 cm siirrossa päällekkäin. Akseli siis originaali paikkaan ja kardaania lyhyemmäksi. Dana44 pinioni on 5 cm pitempi kuin dana30. Jousien alatuet puuttuu, ilmapussin alakiinnitys, iskareiden alapäähän loput osat ja ohjausiskarin kiinnitys. Sopivaa hitsauspuikkoa murikan kiinnitykseen metsästän. Esabilla on palvelu jossa saa lähettää kysymyksiä, mutta eivät tietenkään vastaa niihin
Ilmapussi kohtuu kivasti asettuu. Pitää alakiinnike rakentaa.
Iskareiden alakiinnitys tulee noin 3cm alkuperäistä alemmaksi. Rajoittaa ulosjoustoa järkvässä kohtaa ja sisäänjoustossa varmistaa, ettei pohjaa.
Ylätukivassen kiinnnityksestä pitää hieman "niistää". Ei ota kiinni, mutta rakoa jää muutama milli panhardin kiinitykseen. Pientä modausta kiinnikeeseen.
Ohjausvarret mahtuu hyvin liikkumaan.