En löytänyt nopeasti ohjearvoa...
Öljynpaineet joutokäynnillä pitää vähintään olla noin 0,5 bar (siis tyypillinen painekytkimen raja-arvo), kuumalla koneella sen pitäisi olla oli yli tuon selkeästi, mutta kun kilometrejä on, niin merkkivalon palamista voi pitää jopa "normaalina" joutokäynnillä. Tosin vähintään laakeriremontti lähestyy tai öljypumppu, molemmat ovat kilometrejä nähneet. ?W-50 (tai 60) moottoriöljyt auttavat tilannetta.
Jos katalysaattori peli, niin ei säätöruuvia jos katalysaattoriton, niin säätöruuvikin pitäisi löytyä....
Pajeroissa (Mitsuissa) on yleensä vilkkukoodidiagnostiikka, jonka saa aktivoitua silloittamalla pari nastaa, toi vikakoodien luku on hyvin samantapainen kaikissa malleissa, jos KVG.
j.h
Auton vuosimalli ja moottorikoodi ei ainakaan vaikeuta vastaamista tai vähennä oikeita vastauksia...
Viimeksi muokannut jpisteh : 30.10.2009 21:00
|