Tämä oli lähtökohta viime kesänä:
Erinäisten ruostetöiden jälkeen (jotka ovat tietysti vieläkin hieman kesken)
Sitten väriksi vaihtui mykistyttävä vihersävy. Samalla tehtiin SOA. Korkeuskaan ei tunnu mitenkään järisyttävän huteralta tolla soalla ja 37.. helmaan on tasasella mitattuna 80cm ja silti aika vakaasti menee melko pahoissakin paikoissa.. ja eipä ota enää niin rajusti kiinni ku on toi soa.
Vielä kerettiin lutakossa suoltamaan ennenkuin tinttasi maan jäähän. Kiirettä vähän meinas pitää ja oli sitä vastoinkäymisiäkin matkalla,mm omatekoiset ohjausvarret taittuivat alle ensimmäisen 25metrin matkalla, mutta 24/7 asennuksella vielä kerettiin vika korjaamaan ja eikun lutakkoon.
Sitten auto laitettiin seisomaan inspiraation sekä valuutan puutteen vuoksi ja nyt kesän aikana väri kerkesi vaihtua
Tällä viikolla otin akselin alta pois ja tarkoituksena vaihdella kääntöpallojen tiivisteet ja uudet vetarin stefat.
Elikkäs elikkäs. Nyt siis tarkoituksena olisi autoon tehdä turvakaaret loppuun, huoltaa akselit ja samalla tintata kemppi taakse. Myös turbo on käynyt vahvasti mielessä... ei oo tehoilla kehumista. JA niin, ohjaustehostin

oli pikkasen raskasta käännellä kannokossa noilla 37" ilman tehostinta...
Päivittelen nyt ahkerasti tätä rojektia. Kun tämä tästä pikkuhiljaa lähtee kehittymään niin päivittelen sitä mukaan.