Juu ja ei jaehkä..
Se pyhkijä ongelma johtuu varmaa siit et se asento tunnistin (ks kamasutra)siel ketkutin moottorin vaihteistossa on rikki.Eli se tunnistaa mis asennos pyhin on ja ajaa sen stand by paikkaansa vaik se ois missä,nyt jos se kytkin on rikki tai johto poikki ni se etsii vaan ei löydä.Ne lämppärin motorin vastukset on iha kulutus kamaa,jahiluxiin maksaa se jotai 120egee joten itte ainaki tinasin jostai corollan vastuksesta uuden langan palaneen tilalle.Kattoo vaan et se on suht saman paksunen ja pitunen.Eli ohut ja pitkä meinaa et se pyörii hiljaa ja paxu ja lyhyt et nopeesti,huomaat kyl logiikan ku avaat sen.Se on paril ruuvil siin puhallin kotelon kylessä jossain,musta muovilätkä.Niit resistanssei voi kyl mitatakki mut on nii vaikeet ku pitää olla oikee kuorma persiissä ja mistäs ne oikeet arvot selvität ku ilman kuormaa mittari näyttää et nolla.Eli sen vastuksen resistanssi kasvaa ku se lämpenee kuomitettaessa.Mä tein itte siis iha fiilispohjalta.
|