Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 24.10.2009, 21:53
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Juu juu..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Näytä viesti
G30 vaneissa on ne 8-pulttiset navat, G10&G20 on viispulttisia, ja ainakin takana pienempi akseli (10-bolt,jossain voi olla 12-bolt). Alkuperäisissä G30 on takana 14-bolt akseli, jolla akselipainot on jtn aivan toista kuin noissa pikkuperäsissä. Tässä on se suurin ero mihin heti tollanen homma tökkää jos akselia ei vaihda. Ja taitaa olla eroa myös jousituksessa, rungosta en tiedä. Etuakseli on kanssa luultavasti järeämpi, jarrut varmaankin myös isommat noissa isoissa vaneissa. Mutu-tiedolla kuvittelisin että orggis-G30:een ei mahdu 15" vanne... Muistaakseni näistä vanien muuttamisesta paku-->k-auto oli joskus juttua Overdrivella, kannattaa etsiä ja kysellä sieltä...
Tommosta mäki luulisin,oon niit nähny muinoin.Sillon vissiin verojen takia muutettiin kuorkeiks kans ja navat ja ripustuxet ja taka axeli ja muita hiluja joutu vaihtaa.Tais olla USA classic parts tai cars ja vanha porintie osote ku niit on tehny enemmänki.Se ainaki tietäs,se myy niit romujaki.
Vastaa lainaten