Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 19.10.2009, 12:29
RoJu:n Avatar
RoJu RoJu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.07
Sijainti: Puskankylä
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RoJu Näytä viesti
Terve taas,
Rupesin vaihtamaan kruiseriin moniurahihnaa, mutta loppui järki kesken heti alkuunsa. Remmi löysätään ilmanputsarikotelon kannessa olevan kuvan mukaan alimmasta ohjainrullasta, joka on edestä katsoen vasemmalla laturin yläpuolella. Löysäsin rullan päässä olevan pultin, mutta se ei aiheuta mitään löystymistä. Rullan takana on vipu, jonka päässä on reikä ja joka näyttää siltä, että sen kuuluisi olla viereisen pultin alla (ei kuitenkaan ole). Vipu ei liiku mihinkään kohtuuvoimankäytöllä. Mikä on sen funktio? Onko kiristys jousikuormitteinen vaiko onko siinä joku epäkeskosysteemi? Tarvitaanko erikoistyökaluja? Ahdastakin on, ja huonosti näkee.
t. Make

Selvispä tämäkin... Eli kun tekee täsmälleen niinkuin siinä putsarikotelon pikku tarrassa näytetään, niin löystyy. Eli altapäin vääntää avaimella rullan päässä olevasta mutterista. Takanaolevan vivunnäköisen reikään kun laittaa 8mm pultin, saa kiristimen lukittua taka-asentoon eikä tarvii sen kummempia virityksiä saadakseen uuden remmin päälle.

Seuraavan mä vaihdan käden käänteessä. Kolmetoista vuotta harjoittelin mersua ruuvaamaan ja se alkoi jo sujua, nyt pitää kaikki opetella uudelleen...
Vastaa lainaten