Viestiketju: Saatanan ryssät
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.10.2009, 13:09
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k81 Näytä viesti
herää väkisinkin kysymys et miks vitussa niiden ryssien kanssa pitää pelata,huorina ne on hyviä ja siihen hommaan ne mun puolesta voikin jäädä,myös miehetkin
rahan takiahan sitä työtä tehhään ja suomalaiset ei laman takia uskaltanu rakentaa mitään ja sitten tuli 6 venäläistä auton takakontit täynnä euroja että ruvetaanko pojat töihi, pitäs saaha 6 omakotitaloo, 2xautotalli, 2xrantasauna, 2xrillikatos

liikevaihtonous heti 3miljoonaa ja kaikki pelas ensimmäisen 6kk ajan ku unelma ja sitten tuli paha alamäki, esim. firman kaikki autot on panttina keittiökalusteista ja jääkaapista (3000€ kaappi!)

edit. osaa ne suomalaisetkin, kerran tein yhen kuutamokeikan jollekin keski ikäiselle rouvalle, piti isosta kerrostalokolmiosta repiä vanhan tapetit pois ja laittaa uudet, ekan päivän jälkeen sanoin että koko päivä meni ku revintapetit pois (3-4 tapettia päällekkäin oli hankala repiä vaikka tehot oli mulla 100.0), se rouva sano että elä poika kuseta tuo tapetin poistaminen on max. 3 tunnin homma, että maksan sulle 3 tunnin palkan enkä 8 tunnin. sillon minä sanoin että tee ite remonttis vanaha huora ja lähin pois enkä tullu takas

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 17.10.2009 13:18
Vastaa lainaten