mulla on -90 gr patrolli, alkuperäinen kansi porsi n280t kohilla ja tilalle pistin laurelin kannen, eroahan näillä koneilla/kannella ole muuta kuin et gr on turbo llinen ja setrikki/laureli ei ole joten onko kansissa sitä myötä eroja sitä tarina ei kerro mutta hyvin se paikoillaan kuitenkin toimi kunnes trailerin edessä keitti ja kansi halki, syypää löytyi kannen sisältä jäähdytys kanavn sisällä seilanneesta noin 30mm pitkästä 6mm pultista joka oli juminut yhteen mutkaan ja tukkinut kanavan.
Ja ja sit vielä näistä kansi ongelmista turbottomien ja turbolliusten välillä/2.8 ja 3.3 välillä, eli 2.8 koneissa on kevytmetalli kannet ja 3.3 on aina valurauta kannet, sama on pajerossa syypää ja monessa muussakin autossa, eli SYYLLINEN on kevytmetallikannet! nuo autoteollisuuden hirvitykset autoilevalle köyhälle kansalle

metallisella kannen tiivisteellä (kertokaa jos jostain sellaisen 2.8 koneeseen saa) välijäähyttimellä ja jälkikäynnillä kansi ongelmat poistuu 100% varmuudella.