Tuntuu hieman ylimitoitetulta tuommoinen 80L/min pumppu tähän käyttöön.
Jos nyt kattelee vaikka milemarkerin vinssejä alla olevassa linkissä:
http://www.milemarker.com/pdf_downloads/h_specs.pdf
Näkyy olevan tarkoitettu n.15L/min virtauksille.
Toinen juttu on taas se että pumppua valitessa kannattaa tutkia myös sen pyörimisnopeus vaatimuksia. Tommonen nokkapumppu suoraan kampiakselilla voi pyöriä perus diesel koneen jatkeena yli 4000rpm.
Eiköhän tuohon välttäisi n. 20L/min 2000rpm tuottava hammasrataspumppu? Pumpun koko riippuu tietysti myös käytettävästä hydraulimoottorista.
Ja sitten vielä se kytkin homma. Vapaakierto on ihan riittävä tähän tarkoitukseen kunhan painehäviöitä (lämpöä) ei synny liikaa.
Tähän taas auttaa riittävän suuri öljysäiliö, joka on ajoneuvo sovelluksissa yleensä 1-2 kertaa pumpun tuotto .