E6gm-8,muuten sama,mutta suutin ohjureita on 8kpl,tämä siksi koska nykyiset suuttimet ovat 65# ja matala ohmiset.Joita tuo vanha boxi ei kestä vaan kärähtää driverit.Hinta on 100e enemmän.
Tuo käyntihäiriö tuli yhdessä yössä ,eli jotain täytyi rikkoontua,koska oli sitä ennen toiminut.Ei voi olla säädöistä kiinni.Ens viikolla otetaan venttiilikopat irti ja tarkastetaan nostot ja venttiilikoneisto.Sitten koitetaan syöttää suoraan msd:ltä sytytys, ja kierrostieto boxille tach outputista.kiinteä 30astetta.Tää tehdään toisella virranjakajalla,jolloin myös jakaja vika on pois laskettu.Jos tuokaan ei auta sitten koitetaan 850 kaasaria,jos toimii vika voi olla suutimissa tai boxissa.koska bensan paine kyllä pysyy tasaisena koko ajan.
Vian kuvaus,tällä hetkellä:
Tarvii paljon ennakkoa että toimii n. 30 astetta.Vetää hyvin alle 3000 kierroksen kunhan ei mee ylipaineen puolelle,nikottelee 3000-3500 välillä,sen jälkeen paranee,mutta huononee jos vetää 2psi ylipaineen puolelle ja enemmän niin panee vastaan mutta kiertää.Huom!Pauke ei ole tavallista putkessa räjähtelyä vaan pikemmin ta ta ta ta,rätinää.
Niinkuin sanoin auto saattaa joskus toimia ollessaan erittäin kuuma.tulppia vaihdettu,johdot vaihdettu,toista puolaa kokeiltu,msd vaihdettu,moduli vaihdettu.Mikään näistä ei vaikuttanut mitään.
Jos vika suuttimissa niin se onkin paskamaista,koska suoraan sanottuna vituttaa kun ostat 1050e maksavan uuden sarjan ja sit pitäis muka lähettää kalliiseen pesuun ne ja eivät sittenkään välttämättä toimi,paskat saavat kyllä panna takuuseen holleyltä uudet se on varma,on sen verran monet suuttimet jo maksettu.
Trigger deg. on nyt 95 ja näyttää silloin samaa dampperilla.Mutta mistä sen tietää mitä silloin tapahtuu kun on veto päällä,eihän sitä voi kattoa kuin dynossa.Pääte kun ei näytä mitään epänormaalia.
Note! This message was posted anonymously!
|