Viestiketju: 2L2-Ti
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.10.2009, 21:16
Viku Viku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Nakkila
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Öljyruutat löytyy(paitsi jos se alakerta on ikivanha L),männät kestää jos vain pakopaineet ja lämmöt pysyy kurissa.Ahdetun koneen pumpun kansi on käyttökelpoinen mukavuustekijä,ei savua sellutehtaan lailla ennen ahtopaineita.Kannestakin ammattilainen saanee joitain lisäpolleja irti.

Ja vanha kytkin antautuu varmasti,uusi vakiokin ehkä,jos voimaa otetaan kunnolla ulos.
alakerta on -89 2l2 koneen alkuperänen. en purkanu viel alakertaa, luulin et öljyruutat on vain turbollisissa.

just pistin tilaukseen vakio kytkimen.. tarvii varmaan katsoa joku parempi suoraan..

tehoa ei nyt haeta mitään 200hv. kilon ahtoja oon ajatellu, tehoa tulee sit mitä tulee.. lähinnä tarkoituksena tehdä kestävä kone millä saa kiihdytettyä sataseen alta malboron.

tarvii tota pumppua nyt kysellä jos jossain olis turbon koko pumppu edukkaasti.

aika rivot on noi alkuperäiset kanavat kyllä, mahtaako silti näissä tehoissa olla sit vastaavaa vaikutusta..
Vastaa lainaten