Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
No zattanas, eikä tasan ollut anonyymi vaan minä. Ihme foorumi. Paska peli, en pelaa. Minun on Toyota. Toyota! Toyota! Toyota!
Antti
|
No komia on peli miehellä,meilläpäin makaa yks samanlainen konevikaisena erään maatilan nurkalla.Ajelin taanoin ko. laitteella,ei muuta moitittavaa ku ehkä aavistuksen liian tiheä välitys maantie ajoon,mut maastoonhan se onkin tehty!Ei muuta ku työn iloa harrastuksen pariin,siitä tekis mielettömän makean asunto-maasturin...HÄ?
|
No itse asiassa se oli vähän niinkuin asunto-maasturi kun sen ostin. Edellinen omistaja oli klowni, joka oli kiertänyt tuolla Suomea, Ruotsia, Norjaa, Saksaa, Tanskaa... ja lavalla oli vanerista tehty eristetty koppi, jossa pystyi nukkumaankin. Itse ostin sen ilman sitä koppia, kun tarvetta on myös erilaisen romppeen raahaamiseen talolle/talolta. Ja sitä paitsi se on hienompi orkkiksena. Eikä lapsen kanssa taitaisi olla kovin paljon käyttöä noin karulle asuntoautolle... =)
Joo, viisvaihteinen olis kova sana. Tai miksei kukaan tee Toyotaan overdrive/underdrive-laatikkoa (löytyy vain joko-tai), tuohon mahtuisi hyvin.
Antti