Haltechissa ongelmia.Rikkoontuneita map-sensoreita,lambdat ei näytä oikein.Tänä keväänä kävi niin että ostin uuden e6gm-8 version,kun kytkin sitä ja yritin yhteyttä päätteellä ei onnistunut,mulla oli vanha versio ohjelmasta,tarvi uuden.Sitten map-arvo pielessä,tilasin uuden sensorin ja vika ei poistunut,lähetin boxin korjattavaksi,oli kuulemma jotain vastuksia menny rikki.Myös auton nopeus päätteelä näyttää viallista arvoa.Nyt on sellanen vika että,kun polkasee kaasua kunnolla niin paukkuu putkessa.Se mikä on niin hauskaa tässä niin on se että päätteellä kaikki arvot on ok vaikka auto ei vedä ja rätisee niin helvetisti.Tää vika tuli yhessä yössä itsestään ja välillä poistuu itsestään.Kaikki muut ,puola,moduli,msd,johdot,suuttimet.on käyty läpi.Ainut mikä tuntuu parantavan menoa on jos kääntää lisää ennakkoa niin paranee,mut ei oikeen uskalla laittaa paljoa.Seuraavaksi kokeillaan syöttää suoraan msd:ltä kiinteä 30 asteen ennakko,sen jälkeen kokeillaan 850 kaasaria ,tiedetään sen jälkeen onko kyse bensa vai sytkä häiriöstä.Itse veikkaan sytkää.Se mikä tästä tekee paskamaisen ongelman,on se että boxia joutuu lähettämään korjattavaksi,ja suomessa eivät pysty tekemään kovin paljoa sille,siis eikun australiaan,niin ja kesähän meillä onkin 3kk pitkä,että silleen.
En voi sanoa että vikaa on pelkästään haltechissa,mutta ilman ruiskua, kaasarilla ,olis jo muutama tuhat kilsaa tullu mittariin.Myös palvelu on ollut f-m instrumentsillä asiallista,vaikka välistä tuntuu että,oon aivan vaivaksi niille,mutta minkä mahdat kun ei toimi.
Tosta itsekseen säätämisestä ei tuu oikeen mitään,varsinkin kun on suuret suuttimet jotka syöttävät jo pienellä napautuksella paljon bensaa.Eräänä syksynä säädin itsekseen ja seurasin kiihdytyksen aikana päätettä,kunnes poliisi tuli vastaan ja keskeytti ajelut,ihmettelivät vaan että kuinka ehdin niinlyhyellä pätkällä saada niin suuren nopeuden ja kysyivät että heittelikö peräkin siinä,tulos muutama tonni sakkoja.
Sulopuistolla oon säädättänyt.Säätävät tien päällä.
St-motorsista oon kuullu,että ovat varsin tylyjä siellä ja eivät mitään jenkkifaneja.
Note! This message was posted anonymously!
|