Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 13.10.2009, 20:13
nöfnöf nöfnöf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.11.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

no höh


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Helppo juttu:
- renkaat isommiksi
- jos säädettävä mittaristo, impulssimäärät pienemmäksi
- sähköinen nopeusmittarin anturi (ei ABS:ä), paskaa liittimeen, eikä tule kilometrejäkään mittariin!!
- ajopiirturissa kun tulee tarkastus / kalibrointi, niin IHAN loppuunkuluneet renkaat alle --> saa n. 3-4km "ylinopeutta" vaikka mittari näytää ja piirtää ihan muuta..

- hyvä tuttu jolla "tietotaito" mittarien ruuvaamiseen

Nää nyt oli ne helpot jutut....
nyt sie poika puhut puuta heinää tai tahallas vääntelet asiaa, kyseessä oli vakionopeussäädin.
Kyllä ainakin ne vakionopeussäätimellä varustetut autot, joilla oon itte ajanu (en omista sellaista, turha varuste), ovat pyrkineet pitämään jopa alamäessä nopeuden asetetussa arvossa, pahimmillaan jarruttaa moottorilla. Hurja mäki täytyy olla että kympin verran kelaa yli asetuksen.
Oikealla reitin valinnalla säästää helposti matkasta 60kilometriä ja se on ajallisesti noin kolme varttia.
__________________
Avaimet hukassa?
Vastaa lainaten