Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 13.10.2009, 14:14
mikkohen mikkohen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Suomussalmi Finland.
Viestit: 209
Perusasetus

2H -moottorin antureista hiukan kysyttävää...
Öljynpainekellon takana oleva anturi on mikä? (pyörintänopeus anturi?) Moottorin päällä oleva anturi on mikä? ( hehkutulppien etupuolella )? Termostaattikotelossa ilmeisesti moottorin (jäähytinnesteen) lämpötila-anturi!?
Kytkinkopan laidassa kuskin puolella on vissiin kierrosnopeusanturi?

Hehkuista... Ilmeisesti 2H:ssa hehkujen virtapiuha tulee tuohon liittimeen mikä on imusarjavastusten ja hehkutulppien virtakiskon väliseen "lattaan"? Mitenkäs tuonkin nyt ratkaisesi, kun tähän berttaan on rakennettu nappihehku, joka oli B-motissa kyketty suoraan tuohon hehkutulppien virtakiskoon.

Suurin ihmettelyn aihe onkin sitten Edic! Kuinka tämä on yleensä ratkaistu? Yhdistelemällä BJ:n johtosarja HJ:n edic:iin. Vai korvaamalla 2H:n edic bj:n omalla!?

HJ:n laturissa (ulkoisella säätimellä) on vain 3-napainen liitin päällä. BJ:ssä taisi olla parikin eri liitintä laturin perässä. Onkos jollain tietoo tuosta kytkennästä?
__________________
SLCK#378
ORK
http://kuvablogi.com/blog/2396/14/
Vastaa lainaten