Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 12.08.2003, 06:40
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jos nyt aloittais aivan alusta,kun asennettiin procharger,muuten täysin vakioon 90 vetteen.Hintaa sarjalle nykyään 4650$.Pitää sisällään ahdin+kiinnikkeet,fmu,bpumppu line-in,putkisto,välij.,liittimet,sisälokarit,ilmanohja imet välijäähdyttäjille,kiinnikkeet laturin uudelle sijainnille.
Ongelmia:nakuttaa ja tietokone säätää sytkyn alas=ei vedä.
viive suuri huonosti virtaavan putkiston ja jäähdyttäjien ansiosta,putket liian pitkät.
10psi sarja,7psi imusarjassa.
Hyytymistä nopeassa kaasun painannassa.
th700 rikki 3kk ajon jälkeen.
Ahdin sylkee välityksestään öljyä koneeseen,stefa välistä rikki,suomessa ei pystytä korjaamaan.

Eli suurimpina puutteina sarjassa pidän.Ei tule lastua mukana.Ei koskaan tule toimimaan moitteetta koska tarvitsisi 2bar map sensorin ja vakio tietokone ei toimi sillä.Huonosti suunniteltu putkisto ja jäähdyttimet.
Niinkuin jo aiemmin sanoin ahdin on kyllä hyvä,mutta sarja ei.Carrollin sarja on hieman kalliimpi,mutta parempi.Suomessa on ainakin yksi,jonka jake on asentanut.Mukaan tulee lastu ja vesijäähdytys.Ainut ongelma tossa on,jos vesi säiliöstä loppu tai pumppu ei toimi,niin suuret vauriot edessä.
Muutenkin voin sanoa,että eniten ahtimia suomessa on asentanut juuri finnvette,ja hoitaa homman huokeasti.
Tuo katsastus, ei välttämättä mee vertailuun zr1 kanssa,vaan kannattaa varautua vakioon +20%.
Ei kannata kertoa katsastusmiehelle mitä pitää sisällä,ainut ongelma jos joskus ajaa pahan kolarin niin vakuutuksen kanssa voi tulla ongelmia,jos tarkastavat ja huomaavat sen olevan viritetty.Ahdin on pakko katsastaa,ja parhaiten onnistuu,kun käy penkittämässä ja pitää tehot rajan sisällä ja vie paperin katsastuskonttoriin ja tekee muutoskatsastuksen.
De-sroukkaus on ihan jees,jos käyttää ahdinta,varsinkin jos yrittää pysyä th700,joka ei tykkää väännöstä.Eräällä tutullani 3rd gen camaro ja 400 lohko 3.25 iskulla eli 352cid +ahdin ,peräv.3.30.Ajoi tänä kesänä 9.52/230.Yks niistä harvoista roots -ahdetuista katuautoista jotka kulkee hyvin.
Hooker super compit,sopi ongelmitta vakio kansille,muttei brodixin kansille.
Miten mahtaa olla ton unichipin kanssa,jos tulee säädettynä.Mitä mahtaa maksaa kun joutuu taas muutosten yhteydessä säätämään uudelleen,ja pystyykö.Alle tonnilla saa haltechin ja siitä on ainakin tietoa suomessa.Saattaa nimittäin olla että pelkät suuttimien ja sytkän perussäädöt ei riitä koneen luonteen muuttuessa vaan myös kylmäkäynti ominaisuudet tarvii muutoksia ,kiihdytyspumppu säädöt?Yks kurja juttu haltechin kanssa on ,että 90 vetessä joutuu pinnittämään uudelleen ja pitämään vakio boxin rinnalla jotta nopeus mittari toimisi,myös ilmastointi tarvii johtojen muutosta,ajotietokone ei enää toimi,joskin myös suuttimien suurentaminen tekee siitä turhan koska ei näytä enää oikein.Mulla henk.kohtaisesti on ollu pirusti ongelmaa haltechin kanssa ,mutta ehkä vaan huonoa säkää.
Teillä on kummaa pelkoa alaväännön katoamisen suhteen.Voin kyllä luvata ,että se vääntö lisääntyy pirusti jos vaihdat isokanavaiset kannet.Sutii renkaat piloille aika iisisti.Ei kovin suurta eroa onko 220 tai 210,isot joka tapauksessa.onpahan vähän varaa sitten lisävirittelyille,ja tuo ahdin kyllä korjaa väännöt,jos ei riitä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten