Bensa pajerosta muutamia tarkastettavia kohtia ja omakohtaisia huomiota,
- Tarkasta paisuntasäiliö --> Korkkia raolleen koneen käydessä, niin näkee nouseeko kuplia. Kansi on halki, jos kuplia syntyy!
( Tein juuri yli 1000€ kansi remontin )
- Rungon takaosa saattaa olla tosi mätä. --> Hitsaustaito on hyväksi havaittu konsti tähän vaivaan. ( ja n. 2 metriä lattarautaa

)
- Valurautainen pakosarja voi olla halki. --> ( Saa korjattua, eikä päällepäin näy suojien takia. )
- Muutama hydraulinen venttiilin nostaja saattaa nakuttaa. --> ( neljässä eri kannessa olen nähnyt nostajissa kulumis jälkiä )
- Puslat/kumit huonot ympäri autoa.
- Malleissa yleensä vakiovarusteena vanhemmiten vuotava kattoikkuna, jos ei ole uusia tiivisteitä vaihdettu.
- Takalämmittimelle menevät jäähdytysletkut vuotaa. ( Saa uusittua kohtuu helposti. )
- Automaattiset napalukot menee helposti rikki. ( Kannattaa laittaa manuaaliset. )
-Ohjaustehostimen simpukka vuotaa öljyä.
Maastossa pääsee ihan hyvin, kun on hyvät renkaat ja talvella suosittelen pitämään lumiketjuja kontissa. ( Halvoillakin ketjuilla pärjää! n. 70 €/pari. )
Yleensä pajerosta saa toimimattomat napit ja kytkimet korjattua helposti rasvalla ja putsauksella.
Mitsuja saa n. 2000-3500€ hintaan ihan hyviä ja on vara maksun jälkeen autoa vielä korjatakin... Moni saman ikäinen muu merkki maksaa n.3000 - 8000€ ( Ja silti saattaa vaatia "samat" korjaukset! )
+ "Edullinen hankkia."
+ Automaattilaatikko on kestävä. ( Jos on se Mitsubishi Canterin laatikko )
+ Varaosia löytyy hyvin.
+ Kierrejouset takana.
+ Lisävarusteita yleensä reilusti.
+ 7 henkilölle rekisteröity. ( Jos pitkä malli. )
- Bensaa kuluu... ( Mutta kuluu sitä muissakin isoissa bensa/diesel maastureissa. )
- Huonosti joustava etupää ( Ei haittaa, kuin vaikeassa "offroad" maastossa. )
Alla olevasta linkistä löytää lähes kaiken tarpeellisen tiedon Mitsuista,
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/
Ps .Kokemukset ovat
3.0 V6 vm. 1989 Pajerosta...