Mulla on nyt tällähetkellä uusi SB-loki 4.00 porauksella ja 3.75 iskunpituudella.MiniRam on ollut jo muutaman vuoden ja ei tosiaan muistanut että minkäkokoiset kanavat siellä oli.Mutta nyt tietää.
Kansina on ollut nuo #113 vakio kannet aika hyvin viilailtuna,mutta nyt alkaa olla homma siinä vaiheessa,ettei ne enää riitä.
Kanavan koon olen ajatellut pitää kohtuuden rajoissa,max.210.Pitäis yrittää pitää jonkunlaista alavääntöä,kun on vielä vakio perä ja vähän yli parintonnin turbiini.
Olen ajatellut kokeilla Unichip-nimistä säädettävää boksia.Se asennetaan vakio boksin lisäksi,eikä ole pahan hintanen:750 ekua säädettynä.Säädöt löytyy ainakin suuttimien aukioloajalle ja sytkäennakolle,mitkä ovat ne tärkeimmät.Se on vielä epäselvää,että pelittääkö ahtimen kanssa,jos nyt epätodennäköisesti tulee hommattua.
JUSSI,minkä tekemä loki sulla on Isossa pikkulohkossa ja miten onnistu asennus Hooker super comp.Joutuko vääntelelemään tai leikkeleen mistään? Olen itsekkin harkinnut kyseisiä sarjoja.Ja muutenkin kerroppa tuosta sun koneesta,aika mielenkiintoinen paketti!!
|