Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 11.08.2003, 16:36
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Miten toi stroukkaaminen lähtee oikein etenemään? Ensin hommaan esim. 420 cid:in stroker kitin, ja sitten moottori pois autosta. Moottori auki ja...? Onko firmaa, joka voisi auttaa projektissa? Samalla tietysti kannattaisi vaihtaa kannet ja muut. Entäs katsastus - kannattaako olla hiljaa vai selittää katsastussedälle? Jos meinaa laittaa kompressorin kannattaa, se ensin katsastaa, koska se on erittäin näkyvä osa. Tuolloin tehot pysyvät lain sallimissa rajoissa eli max. tehokkaimman mallin tehot + 20%. Jos sulla on 90, niin lain sallimat tehot olisi ZR-1 sen mukaan laskettuna noin 450 hv. Mittaako joku tehot? Jarrujen voimistamisen jälkeen paketti olisi hyväksytty, jonka jälkeen voisi alkaa strokkaamaan jne. Häh?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten