Joo,kylllä se kello taitaa kulkea hitaammin rapakon toisella puolen...
Onkohan tietoa, että minkäkokoiset AFR:n kannet sopii suoraan MiniRamiin? Kun tuossa imusarjassa ei ole ainakaan ylöspäin kokoa isoille kansien imukanaville.Eikä kehtais alkaa vääntään hitsaamalla lisää tavaraa ylös.
Olen miettinyt kahta vaihtoehtoa,miten alkais touhuaan;Kannen osto kun on edessä,niin puottais puristuksia ja ostais ahtimen.
´90 vetten on etelässä myynnissä kesän käytetty procharger p600b sarja.
Ja toinen vaihtoehto olis alkaa tuota 377cid myllyä laitteleen vapaasti hengittävänä; AFR:n 190-210,ehkä uusi nokka(nykyinen
ZZ3,aika hyvä nokka MR) ja vaihtaa nykyiset petisarjat 1 3/4 tuumaisiin (nykyiset 1 5/8 + 2,5 tuplat ilman katteja)ja ehkä 3tuuman tuplat jollain läpivirtaus vaimentimilla.Näillä pitäis ehkä päästä sinne 450-500hv.Teoriassa........
Joten kertokaapa kokemuksia ahdetuista ja ahtamattomista myllyistä, miten ahdettu on kestänyt joka päiväisessä ajossa? Onko ollut mitä ongelmia asennuksen kans?
Jos nyt päättää jatkaa vapaasti hengittävällä, niin varmasti välttyy monilta ongelmilta ja tehoa löytyy kohtuudella.
Mutta ahtimella enemmän....
On hienoa että suomestakin löytyy muitakin hulluja jotka viilailevat C4!!Ja kerrankin kunnon tekniikka keskustelua, eikä mitään lampun vaihto kyselyjä
|