Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.08.2003, 08:52
Guest

Perusasetus

Pieni huomautus rakentelijoille jotka lukevat esim Lingenfelterin ja/tai TPIS:n kirjoja...
Epäilemättä yhtään ilmoitettuja teholukemia kirjaset ovat kuitenkin osa yrityksen markkinointia
-> joten kokooonpanoja on hierottu yhteen enemmän (ja hyvällä ammattitaidolla)kuin asennusraportissa sanotaan.

Paljonko arvaisit Lingenfelterin pajan porttauksen maksavan? ....$1000 $2000 $3000??
Ja silti noihin omiin esimerkkimoottoreissa käytettyihin kansiin käytetään noin 3x se aika mitä kaupallisiin versioihin.

Vaikka tekisit pilkulleen kuin kirjassa neuvotaan et -välttämättä- pääse lähelle saatuja tuloksia.

Nuo varttimaili-ajat voikin sitten jättää omaan arvoonsa...älkää hyvät ihmiset vaan sanoko oman autonne pystyvän samoihin aikoihin vaikka ameriikoissa niin ajetaan "samoilla osilla".

Ei tarvitse olla kummoinenkaan kyläpahanen kun sieltä jo löytyy oma strippi jossa voi hieroa ajat kuntoon... vertaa sitten sitä Suomen tilanteeseen...monet kisat johon pääsee katuautolla pidetään lentokentillä joissa on vaikea päästä alle 2.0sec 60' vaikka alla olisi ET Streetit (katusliksit). Ameriikan poijaat nykii katugummeillakin 1.9sec aikoja...ellei parempiakin.

Jos haluatte jotain katsoa ameriikan ajoista niin seuratkaa loppunopeutta...siihen kun ei paljoa vaikuta ajajan taidot ja radan kunto (no toki vaikuttaa mutta ei niin paljon kuin itse ET:hen) ja verratkaa sitä sitten omiin suorituksiin.

Ja kaveri joka lainasi Ruåttalaista viri-firmaa...liitäppä hinnat mukaan niin voidaan ihmetellä.

Ja Polin proffalle toteaisin että jos ei täffän torstai spagetti pysy haarukassa niin on parempikin ajaa tomaatilla... (teekkarihuumoria)

No tosiasiassa tämä manu-auto keskustelu alkoi siitä että vakio th700 ON VAAN NIIN HEIKKO...
(itse 3 kertaa lootan korjauttaneena voin sanoa jotain kokemuksella)

Ja jos on tarkoitus ajaa muutakin kuin suoraa/ruuhkassa niin kyllä manuaalille (zf6 speed) hyviä puolia löytyy.

Itse varsinkin pidän siitä että voin käyttää ison moottorin tuomaa vääntöä alakierroksilla (n.1500rpm) ilman turbiinin kumimaisuutta tai kickdownia.

Jussi

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten