Tervehdys!
Voi ristus mitä soopaa! Mutta saapahan adhducb mediatilaa, sitä siis saa mitä tilaa.
Mihin on kadonnut originaali biolöpöUCB?
Noilla lääke- ja energia-argumenteilla ei oikeus taivu. Viljeles kuule ihan perushamppua, saat vielä tuenkin!
Kyllä sillä Suomen energiaomavaraisuus taataan juuri siinä missä pössyhampullakin, eikä asiassa ole mitään uutta esiin tuotavaa. Läääketeollisuus saa varmasti tarvitsemansa hampun tuotettua erityisillä kasvatusluvilla valvonnan alla, eikä siihen ucb:n aareja tarvita.
Mulla on jotenkin nyt mennyt ainakin yli tämä juttu ja neutraali asenne kaatui nyt koko hommaa vastaan.
Ei tässä ole faktoiltaan mitään järkeä eikä uutta. Taistele tuulimyllyjä vastaan jossakin järkevämmässä asiassa ellei sulla ole joku todella hyvä ässä hihassa.
Ja lopuksi. Koko tämäkin topiccikin tuntuu olevan täyttä suurta kusetusta. Tarkoitushakuisesti kuvattuja kuvia ja juttuja, joissa tuskin missään näkyy tekijä itse tai ainakaan siten, että hänet siitä kovin äkkiä tunnistaisi. Pääosassa tuntuu olevan se joku vanaha äijä joka kuvassa, johon olen yhdistänyt koko jutun. UCB vaikuttikin sitten telkassa aivan akateemiselta ja fiksulta kaverilta, mutta tämä topicci kertoo sitten asiaa täysin eri valossa ja antaa ucb:stä ihan toisen kuvan hämäräperäisine taustajuttuineen...ottaa nyt sitten selvää tästäkin, että onko UCB kissa vai koira. Vai onko UCB vain rooli tässä koko teatterissa jota ohjaa joku Hannibal Lecteri älyn omaava yhteiskuntaan sopeutumaton älykkö?
TT
Viimeksi muokannut solihull : 09.10.2009 10:14
|