Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.10.2009, 12:58
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Silloin tollanen martakki voi olla hankala jos vaihtaa murroksen niin että purkaa koko navan irti irroittamalla ne olkajutut. Itse en sitä tapaa suosi koska se on mielestäni hiton hankala. Normikautta kun purkaa niin toki irroitettavaa on enemmän mutta kun on oikeat työkalut ja muutama juttu kuten jarrusatulan letku fiksattu tietyllä tavalla niin on helppoa ja murros tai tikku vaihtuu varmaan 20 minuuttiin. Olkalaakereita vaihtaessa tosin purin navan kokonaisena ja ei siin muuta ongelmaa ollut kun että ne hiton laakerit meinas vaan aina tippuilla ennen kun sai sen navan nylpytettyä paikalleen.

Meni perskele tuulilasi sellaseen kuntoon Finland Trophyssä et uusi pitää duunaa. Eilen yritin varovasti yhestä varaosa autosta irrottaa ehjää lasi mutta viime metreillä se sitten perinteisesti halkes. Ihan vitun vaikee se on irrottaa ainakin kun ei osaa Meinasin ekana vaihtaa koko karmin mut se olikin sisäpuolelta täysin läpimätä. No ei sit muuta kun uutta lasia kehiin. Soitin jo yhteen mestaan ja irtolasi maksais 100€ ja laitettuna 140€. Ompa kallista mutta uskaltaako itse laittaa. No kerran se lasi on itse vaihdettu ja sillon ainakin onnistu. Täytyy nyt toi karmi vaan oikoa vatupassin kanssa ja sitten kokeilla. Polykarbonaattikkaan ei taida oikeen tuulilasina menestyy.

Sit aattelin kysellä 1-1/4" UNF kierretappia ja joo löytyy mut verottomat hinnat oli jollekkin mallinen 146€ ja läpireikätapille 120€. Aika kallis tappi juu tai sit vaan köyhästä tuntuu siltä.

Viimeksi muokannut mikjus : 08.10.2009 13:03
Vastaa lainaten