Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 08.10.2009, 12:43
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Ongelma tuntuu olevan siinä, että sääntöjen kääntäjällä on huono kielitaito.
Eli tarkoittaako tuo 5.3.1 kuten siinä lukee:

Vai jos korjataan "If" tilalle "Must be" jolloin lauseesta tulee lähes looginen:

Mutta edelleen jää hämäämään tuo sulkulause, "esimerkiksi moottoritilassa". Pitääkö jäähdyttimen olla pystyssä moottorin edessä (kuten alkuperäisenä), vai saako olla vaakatasossa moottorin päällä (edelleen moottoritilassa, mutta eri kohdassa)

Seuraavana, venäjäksi:

Englanniksi:

Vähän epämääräinen tuo "given car brand"? Mutta googlekäännös alkuperäisestä:
Eli ainakin saman merkin akselit pitäisi olla, ehkä jopa saman mallisarjan? G:hen ei sais laittaa mogin aksiloita, lj:hin ei hj:n aksuloita jne..
Eli Harbourin TR2 -kysymykseen...
Sääntöjen mukaan syylari on vapaa, kunhan se sijaitsee konetilassa ja orkkis konepelti mahtuu kiinni. Mielestäni sillä ei ole merkitystä olis se sitten konetilan pohjalla, päällä tai sivulla.

Porttaaliakseleista vissiin.
Eli porttaaliakselit on sallittuja, niiden tulee olla tehdastekoisia eli siis Volvo, MB, UAZ. Kiinni saa laittaa Volvon porttaali-akselin vaikka Volvo XC90:heen, muttei Vitaraan. Eli riittääkö kun on Volvo ja Volvo, mallisarjalla ei ole väliä.


Uudet tekniset säännöt on tekeillä, joten jos sen aikaa jaksaisi odottaa ennenkuin tekee radikaaleja... Kysyin kyllä onko tulossa suuriakin muutoksia, mutta katsotaan...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten