nyt kun tässä työmaalla taas kyllästyin radion hoilottamiseen ja laitoin di:n vocal trancen fm-lähemttimellä tonne koneelle hoilaan niin tulee mieleen noista kappaleista muutamia asioita.. lähinnä siis kun niissä lauletaan kaikkea niin mitäs sitten kun esim?
mies jonka ympäriltä tuolit viedää.... no mihis ne viedään... kuka ja minkä ihmeen takia... missäs se mies sitte istuu, TÄ?
aika kulkee pitkin pohjanmaata... milläs se kulkee? kuinka lujaa aika kulkee? mihin se on menossa?, mitä jos se kulkee liian lujaa niin tuleeko sakot,puhutaan että aika on rahaa niin paljoko on ajan ilmoitetut vuositulot kun sakkohan lasketaan niiden mukaan.
kush laulaa buurenin ja rank1:n yhteisbiisissä että this world is watching me... miks ne kellottaa sitä... vai oliko se sittekkin katsoa.. mistä se tietää että sitä katsotaan... sen mä ymmärrään että kuva näkyy esim youtubessa mutta eihan sitäkään kaikki katso, mihin toi väite perustuu, se on vähän sama asia kun että radiossa juontaja sanoo että kuuntelet radio novaa, shittejä ja klass.. whatever mutta mistäs pirusta se tietää että mä sitä kuuntelen, radio on radio, ei sieltä näy kuvaa edes tännesuuntaan vaikkei täältä sinne näkisikkään. MÄ vaan KYSYN.
mä meen ny laittaan toisen lastun meneen niin on taas muutama tunti aikaa järkeillä jos vaan pala kestää ettei tartte kesken lastun ruveta vaihtaan.
|