Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 02.08.2003, 07:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

En tiedä afr 220:sistä,mutta brodixit 215 ja hyvin hengittää.
Ei ole dynottu eikä kiihdetetty pariin vuoteen,turha särkeä lootaa,joku saattaa sen vaikka ehjänä ostaa uuden alta pois.
Niinkuin sanoin mun ahdin ainakin toi tosi paljon voimaa alakierroksille koska heti kun painan kaasun pohjaan niin tulee 6-7psi paine,tottakai se toimii parhaiten keski ja yläkierroksilla,mutta joka tapauksessa tuo ihan törkeesti alas voimaa.Tosta turbo jutusta oon eri mieltä.Omat kokemukset on olleet että turbo vehkeissä ei tapahdu juuri mitään ennen 3500 kierroksia,sen jälkeen vetää punarajalle asti rajusti.Kestäähän se hetken ennenkuin pakopuolen virtaus kasvaa riittäväksi saadakseen ahtimen pyörimään ja tuottamaan paineen imusarjaan.Toki sopiva pakosarja ja ahdin valinta muuttaa asiaa jonkin verran.Ja kiistatta turbolla päästään suurempiin tehoihin.
Artolla ei ole dynoa eikä laajakaista lambdaa,säätävät näppärästi kadulla.Ja muutenkin heidän kanssa on saanut asiallista palvelua.
Tosi on 30#suuttimet riittävät pitkälle vaparissa.
Tuo loota juttu.KUn ei tahdo kytkintä.
Kuulostaa toimivalta paketilta tuo sun vapari,hyvät kannet,kunnon nokka,hyvä imusarja.Ootko käyny koittaas kiihdytystä,Jos toimii niinkuin pitäis niin 12 sek. slikseillä saattaa mennä rikki.
Joo ja kiva kun tosiaan näitä tuunaajia löytyy,ei meitä c4 virimiehiä pois tpi:stä montaa oo.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten