Elii otetaas nyt hidastettuna...
Lainaus:
2. N1G-, M2G-, M3G- ja N2G-luokan maastoautoksi katsotaan kokonaismassaltaan yli kahden tonnin N1-luokan ajoneuvo sekä kokonaismassaltaan enintään 12 tonnin M2-, M3- ja N2-luokan ajoneuvo, jos se on telavetoinen tai jokapyörävetoinen, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä, tai se täyttää seuraavat kolme ehtoa:
a) vähintään yksi etu ja yksi taka-akseli on vetävä tai kytkettävissä vetäväksi akseliksi;
b) vähintään yksi ajoneuvon akselistojen tasauspyörästöistä on lukittavissa tai varustettu vastaavalla järjestelyllä; ja
c) ajoneuvon laskennallinen mäennousukyky ilman perävaunua on vähintään 25 prosenttia.
|
Lainaus:
no siis se on 4veto eli K1500...
suurin kok.massa 2850kg
taka-akselissa lukko
etu-akselin veto kytkettävissä irti.
|
Selventikö??? Tuo Tai sana tarkoittaa niitä useampi akselisia ajoneuvoja.
Jos ei niin tulosta tämä näkymä ja painele konttorille ja sano että haluan muutos katsastaa tämän ajoneuvon N1G luokan ajoneuvoksi edellä mainituilla perusteilla.
Jos ei onnistu niin sitten ei sielläkään haluta/osata lukea,oman Bj:n kanssa törmäsin samaan asiaan.
Konttorin vaihto ja dokumentit kouraan niin rupesi onnistumaan ja kyse ei ole mistään jossainonnistuujajossainei jutusta vaan siitä että että ekassa paikassa ei jaksettu lukea papereita loppuun asti.

