Salibandy on vaarallista ja vaarantaa muita harrastuksia! nyt on ranne paketissa ja tosta mitsusta pitäs saada startti pelaamaan niinkun pitää eikä sillontällön..eli laatikoiden poisto unohdetaan kunnes räikkäkäsi paranee(ellei löydy vapaaehtoisia tekijöitä). joten kysymys kuuluu..onnistuuko ensiapuna vauhtipyörän kuluneiden muutaman hampaan paikkaus migillä ja kynämirkelillä? kestääkö kehä hitsausta kun maltilla ja pienillä lämmöillä tekee?kyseessä siis pajeron 2.5 no-turbo tiisseli.
seuraava kysymys..voiko hammaskehän sitten parin kuukauden päästä kääntää (lämmitys, irti ja kääntö), vai riittääkö jos kääntää vauhtipyörän asentoa kampuralla vaikka 90 astetta, pysähtyykö kone yleensä samaan kohtaan??
(kulumispaikoista päätellen kyllä)