Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 05.10.2009, 08:35
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Mitä tuota Pajeroa muinoin tuli omistettua niin kyllä täältä ja mitsu clubista löytyi se kaikki tieto mitä tarvi. Ei oikeen olisi kaivannut sitä kolmatta paikkaa etsiä tietoa. Täältä tosin löytyi se tieto ettei pajerolla tee yhtään mitään, mutta se on vaan noiden kateellisten toitsu miesten puhetta. Cruiseri kun on niin perseestä ajaa kuin voi olla vaan (jos verrataan Pajeroon tai melkein mihin vaan) ja vakio cruiserilla ei siellä metsässä tee yhtää mitään. Ainakin itse olin ihan tyytyväinen Pajeron metsä ominaisuuksiin. Tuli sillä vakio cruiserillakin metsässä ajeltua ja voi sitä tuskaa.. Se lahna ei mahdu yhtään mihinkään, se ei käänny yhtään mihinkään, tehoa ei löydy edes mikroskoopilla etsiessä ja joka reissulla puolet autosta katosi jonnekin kun se oli niin mätä.. Mitä noita maastureita on tullut omisteltua niin kyllä se toitsu on yksi paskimmista laitteista mitä on tullut omistettua. Pajeron suurin ongelma oli helvetinmoinen dieselvero, joka koskee kaikkia painavia henkilöautoja ja vakuutusmaksutkin oli kalliit. Tosin cruiserissa oli liikennevakuutus vielä kalliimpi. Tosin kun autoa lähdetään rakentaan niin kyllä se toitsu taitaa olla ihan omaa luokkaa jos verrataan Pajeroon, eikä se Pajero taida sen jälkeen päästä kovin lähelle toitsun etenemiskykyä Mutta silti en lämpene pätkääkään toitsuille, mikä ei taida olla ylläri..

Mutta juuri noiden kalliiden ylläpito kustannuksien takia en omista tällä hetkellä maasturia. Mönkkäri tulee halvemmaksi. Vakuutus on melkein ilmainen maasturiin verrattuna, sitä ei tarvi hitsailla/korjaa joka reissun jälkeen ja parasta on se että saa ajaa ihan uudella pelillä, eikä sillä 30v vanhalla paskalla.

Ja tämähän liittyi todella paljon tähän topikkiin
Vastaa lainaten