Viestiketju: läjän korinkorotus?
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 04.10.2009, 20:50
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 806
Perusasetus

Ei se tankokaan ilmasta ole, mutta tein itse kun sattui olemaan ruostetta hylkivää kierretankoa nurkissa.
LJ- 73 :ssa on sitten yksi pari kopankannakkeita enemmän.. Pitänee lisätä niihinkin palikat ennen seuraavaa katsuutusta.
Jarruletkut on vähän pinkeenä siellä hanttarin eturenkaan takana, kannattaa varoa kun koppaa nostelee. Moottorihan laskee koriin nähden, eli jos on cooleri niin ahtoputken saattaa mennä uusiksi. Itse nostin jakolaatikon persuutta vastaavasti, jotta sain suoran panssarin mahaan, josta syystä moottorin etupää laski ja syylärin tuulitunneli piti paiskaa kuikkaan. Mulla kyllä syyläri on parisenttiä taaempanakin coolerin takia.
Yksi ehtoo tuossa menee puuhastellessa mukavasti, jos ottaa riittävästi kaljaa samalla. Riippuu paljolti kuinka lujaa vanhat pultit on kiinni.
Takaluukun vieressä olevissa pulteissa voi joutua vähän kikkailemaan, jos ei ole sopivia välineitä. Itse sorvailin sovinnolla reikiä sopivammiksi.

__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Vastaa lainaten