Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.10.2009, 15:06
Sisu AH-45:n Avatar
Sisu AH-45 Sisu AH-45 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 31.05.09
Sijainti: sohva
Perusasetus

Kiitoksia vastauksista! Oli hyvä linkki, eipä tullut mieleen että tuollainen Rover foorumikin on olemassa.

Alunperin kyselin näistä asioista koska aiemmin oli joskus tallissa Range ja sen kanssa tulee äkkiä akseliongelmia isompien nakkien kanssa. Näyttää siis siltä ettei tuo teknisesti ole mitenkään riskaapelia pistää noita isompia renkaita, meinasin kyllä myös leveyttä mahd. paljon, eli arvatenkin 35" kanssa menee hyvin 12,5, eli olisko sitten 37" kanssa joku 13,5? Mitä leveämpi sen parempi.

Minkälaista vanteistusta olette käyttäneet, eli off-settiä jne.?

37" puoleen olen kyllä kovasti kääntymässä, tosin myönnän että 35" olisi ns. järkevämpi valinta tälläiseen tykkiin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mutta miten ne mimmit pääsee kyytiin, jos korotat sitä liikaa.???

sisua45-nyymi
Heheh, toi Apiaanin huomio tuohon oli päivän paras
Meinasin että korotus pitää kaikki ihmistuhkakupit (tumpit) poissa hytistä, samoin nuo kroonisesti paisuneet ei jaksa nousta kyytiin. Oikeestaan laskukaava on sellainen että jos kaupungilla on 50 tyttöä, niin niistä puolet vihaa tälläistä kaljua ja puolet rakastaa. Jäljelle jääneestä 25 tytöstä sitten 20 on niitä mittavirheisiä. Lopuista viidestä sitten yksi pamauttaa mua nyrkillä, kaksi on jo raskaana ja yksi haluaa olla vain kaveri (timewaster). Eli mulle jää sitten se helmi. Hyvällä tuurilla se vielä puhuu Suomea

Viimeksi muokannut Sisu AH-45 : 02.10.2009 15:08
Vastaa lainaten