Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.10.2009, 08:30
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Osaa muuten olla pikkusen tiukassa tuo pallonivelen säätö. Mulla tuli katsastusmieheltä kans aikanaan palautetta et pitää kiristää ennen uusintanäyttöä. Ootko ottanut sitä koko tankoa autosta irti? Paikallaan sitä et saa aukeamaan, se on aivan varma. Simpukasta pooreilta pitman arm irti ja toisesta päästä ne neljä pulttia siitä navan päältä auki, niin ne tangot ja varret lähtee yhtenä pakettina. Sitten ruuvipenkkiin kiinni ja pillillä koko nivel hehkuvan punaiseksi. Ite tein työkalun vanhasta lenkkiavaimesta (joku yli 20mm) siten että leikkasin varresta poikki niin se varren pää sopi just sopivasti siihen talttapää"kantaan". Sit metrisellä jakoavaimella kun väänsi niin aukesi. Jos nivel on kulunut niin, että säätö ei riitä (menee pohjaan) niin 5 sentin kolikoista saa sopivia shimmilevyjä.

E: uutta vartta ei saa kuin toyotalta ja maksaa muistaakseni n.150e
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan

Viimeksi muokannut Jopo_ : 01.10.2009 10:10
Vastaa lainaten