Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.09.2009, 22:32
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Huolto


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZwA Näytä viesti
Onko se kallis ja vaikea projekti huolta tommonen ohjaustehostin pumppu? Tuntuu että toimii vähä huonosti välillä.
Minkä hintanen on "vakio" ohjausiskari jossain varaosaliike ja kannattako edes laitta semmonen? Pitäiskö heti osta joku Roughcountry tai Rancho tilalle?
Siel tehostimen pumpun öljysäiliössä on useimmiten semmonen sihti.Ota se irti ja puhdista ja uuet ölijyt sisään ni toimiskohan?Jos pääsee/päässyt imasemaan ilmaa ni ei aina tu itekseen pois vaan pitää ottaa siitä simpukan päältä se ilmaus ruuvi auki ja sit käännellä pyöriä.Joskus ollu se kampuran siiva pyöräki niin loppu et alkaa hihna luistaa,jotku saanu sen välikumin rikki.Sillon pitää ihme nykimistä,tarkistaa silleen et joku kääntää rattia ja kattoo vipattaako se hihna.Tietty oot kattonu et se koko pumppu on kunnolla kiinni et ei klenkkaa mitenkää,ompa käyny silleenki et on ristinivel siinä ratti akselissa ollu niin kuiva et alkanu ahistaa.Rasvaa sihen ja niveltä saa tarvikkeenaki muistaakseni.Se ite pumppu kestää ainaki puol miljoonaa et ei se ny heti hajoo,en oo itse asias nänhy semmosta rikkinäisenä.Sen pumpun tuotto on vähä pieni et jos oikeen riuhtaset ratista ni käy jäykäks ku tuotto ei riitä,ei huomaa normaali ajossa.Ohjaus iskari on helvetin kallis,emmuista paljonx mut ostin offitarvikkeest uuden hiljattain ja oisko ollu satakakskymppii.Joo siin orkkis iskaris yleensä ei oo öljyy enää siin vaihees ku se rupee vittuilee.
Vastaa lainaten