Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 20.07.2003, 13:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuomitsitte ajatukseni remmiahtimesta, missä voitte olla oikeassakin, mutta perustan kiinnostukseni seuraaviin dokumentoituihin asioihin. Accessible Technologies, Inc.:in P600B remmiahdin sisältää kaksi välijäädytintä. Mitään erityisen suuria muutoksia ei tarvitse tehdä, lukuunottamatta altenaattorin relokaatiota hieman edemmäs. Kuten Boylen laki kertoo, paineen kasvaessa vuorovaikutustapahtumat kaasumolekyylien välillä lisääntyvät ja lämpötila kasvaa, mitä on lähestytty traditionaalisesti viivästämällä sytytystä, ylisuurilla ruiskuilla, vesi-injektiolla, käyttämällä racing fuels ja edellisten kombinaatioilla. Tämä kaikki vältetään dokumentoidusti käyttämällä kahta intercooleria. 8 psi:llä ja 10 psi:llä saadaan 55 ja 70 % tehonlisäykset. Systeemillä on kolmen vuoden takuu. Artikkeleita asiasta ja käyttäjiä löytyy runsaasti. Corvette Fever, Oct. 1996, mittasi vakio L98, supercharger asennettuna ja ZR-1:sen, jolloin saatiin seuraavia tuloksia: vakioL98=14,54ET 96mph; supercharged sama L98=12.73ET 113mph; ZR-1=13.08ET 110,5mph. Olen laskenut, että moottorin tasokkaaseen piristykseen kuluisi noin 4500 euroa, mikä on aivan saman hintaista kuin remmiahdin. Päädyn ilmeisesti joka tapauksessa molempiin.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten