Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.09.2009, 06:50
njp_racing njp_racing ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Piti oikein liittyä tännekin foorumille kun tuli näin mielenkiintoinen threadi vastaan. Itse olen Mitsubishi Clubin aktiiviporukkaa ja nyt on kyllä ihan pakko kommentoida paria pikku juttua:

Lainaus:
Tiedän hyvin että mcf:llä on foorumi, osallistun siellä aktiivisesti toimintaan.
Uskon että tiedät MCF:llä olevan foorumin, olithan kuitenkin hallituksessakin vuoden. Ja osallistut aktiivisesti toimintaan? Mikä mahtaa olla tällä hetkellä käytössä oleva tunnuksesi, jolla pääsee myös jäsenten puolelle?

Lainaus:
Eikä tarkoitus ole tehdä minkään muun foorumin korvaajaa.
Silti näet kauheasti vaivaa sellaisen pykäämiseen?

Lainaus:
kun ei ole viesti tulvaa ja tietoa jaetaan tarvitseville.
Ja MCF:n palstalta on niin kauhean vaikea löytää kaikkea sen YHDEN alaotikon alta?

Lainaus:
Erityisesti olisis hienoa saada tehtyä yhteistilauksia, ajopäiviä jne.
-antaa tarkkaa tietoa autojen rakentamisesta/kunnostamisesta
-järjestää maastoajo "treenejä"
Mitä näistä edellä mainituista MCF ei ole mielestäsi tehnyt?

Lainaus:
MCF:in ongelma on se että siellä yritetään olla kaikkien mitsuilijoiden yhdistys, mikä on ajatuksena ok, mutta
se vaan ei käytännössä toimi, mikä näkyy siinä ettei tapahtumiin riitä porukkaa.
Mielipidehän se tuokin tietty. Itse en nyt vaan millään näe miten joku Lancerin omistaja, joka käy ehkä ratapäivillä, on mitenkään pois kerhon Pajero/L200 toiminnasta? Mutta sinä ilmeisesti tiedät.

Suomi on vapaa maa, onnea uuden foorumin ja yhdistyksen pykäämiseen. Olen sanonut tämän kaiken aiemminkin ja sanon sen nyt uudestaan: johonkin Toyotaan verrattuna Mitsu on Suomessa niin pienen porukan merkki, että perustamalla joka mallille ja ryhmälle oman foorumin ja yhdistyksen, ammutaan koko porukkaa tasapuolisesti jalkaan. Tuloksena on ainoastaan monta pientä ryhmää, jolla ei ole resursseja tehdä yhtään mitään. En tiedä mikä on nick awd:n motiivi tälle toiminnalle, ihmettelen vaan kovasti miksei herra MCF:n puolella ollessaan tehnyt (minkään) asian eteen mitään tahi puhunut ääneen mielipiteistään ennen oman foorumin availua. Mutta kuten sanottua, vapaa maa, onnea valitsemallenne tielle.
Vastaa lainaten