Kovastihan ne mainostaa nykypäivän autoja Offroad tyyppisiksi.
Onhan Skoda Yetissäkin oikeen Off Road nappula

Oli muuten joku Nimimerkillä: Harri Marjamäki turusta kommentoinut aika hupaisaan sävyyn viimeisimmässä moottori lehden lukijapalstalla tota Skoda Yetin arvostelua(Elektroniikka ei pärjää lukoille). liekö offi miehiä itsekin..
Jotenkin näin se loppu meni "Toki sille kaupunkimaasturin Offroad-Namiskallekin oma käyttötarpeensa löytyy, kun huolimaton kuljettaja ajaa henkilöauton joustovaroilla varustetun kulkuneuvonsa sille mökkitien ainoalle kivelle ristiriipuntaan"
Lisätään tähä nyt vielä Skodan suitsutusta Iltasanomien testissä-->
"Pääsimme kokeilemaan maasto-ohjelmien käytännön vaikutusta muun muassa 45 asteen jyrkässä alamäessä. Yleensä varsin kalliista autoista tähän saakka tuttu, mutta Yetissä vakiona oleva alamäkihidastin toimi jyrkässä laskussa hienosti.
Myös sinänsä helpohkon ristiriipuntatilanteen selvittäminen sujui elektroniikan avulla kokemattomammaltakin kuskilta. Avain onneen on vetoluistoneston, jarrujen ja kaasupolkimen toiminta.

Skodan maasto-ominaisuudet ovat niin hyviä, että lopputulos saattaa viedä ostajia jopa konsernin toiselta tuotteelta, Volkswagen Tiguanilta.""
Yetin masto-ominaisuudet eivät ole kuitenkaan pelkästään Haldex-kytkimen varassa, vaan sen ominaisuuksiin kuuluu erillinen Off Road -toiminto, joka kytkee auton ajonvakautusjärjestelmän, vetoluistoneston sekä sähköisen tasauspyörästön lukituksen maastoajoasetuksille.
Myös kaasupolkimen progressiivisuutta muutetaan niin, että jalan tahattomat liikkeet eivät ryntäytä moottoria.


Nyt meni kyllä jo ihan OT:ksi
Mut joo ei toisten taimia saa runnoa, tosin ei kaikki varmaan sitä pienessä sievässä ja pimeessä metsässä ajattele ku pitää päästä kokeilee mitenkä se Citymaasturi oikeen etenee..