Viestiketju: Kansista
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 18.07.2003, 18:41
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 174
Perusasetus

Eipä taida noi remmiahtimet oikein olla hyviä vaihtoehtoja Vetteihin. Tarviivat kunnolla toimiakseen ison välijäähdyttimen ja semmoiselle ei oikein ole paikkaa late L98:n keulilla kun konehuone on aivan tupaten täynnä jo vakiona. Ilman jäähdytintä ei oikein voi kunnon paineita ottaa ja sitten taas koko homman idis menee munille. Tästä syystä niitä ei paljoa näykään maailmalla.

Olen minäkin nähnyt dynokäyriä jossa portattu TPI jollain kapealla alalla voittaa SR:n mutta muuten SR pesee kyllä mennen tullen.

Kerropa JK90 mimmoista vääntökäyrää se MR antaa? Onko semmonen LT-1:mainen suora viiva? Mites alavääntö MR vs. LT-1?

Taitaapi olla tämä mietintä minunkin edessä nyt aikaisemmin kuin olisin halunnutkaan. Alkaa näkyä merkkejä siitä, että kannentiiviste saattoi mennä jo toisen kerran ja viime kerralla vannoin, että kun seuraavan kerran pitää purkaa niin sitten tehdään koko mylly uusiksi.

Toni

Corvette L98 Coupe '91
Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95

Edited by - ToniH on 18/07/2003 19:47:52
Vastaa lainaten