No joo, on kerran ollut lähellä kun ajoin talvella jäätyneessä savikökkäre-kivikko-sekamelskassa. Terävän savireunan yli ajaessa keula lipsahti alas vähän huonolla tavalla, ja se savikökkäre osui just öljypohjien väliin. Meni pakoputki ihan littuun siitä missä se vaihtaa puolta koneen ja lootan välissä. Samoin edellisessä meni öljypohja etupäästä lommolle kun osui ohjausiskarin kiinnike sinne

lähti koko ohjausiskari + kiinnike sen jälkeen mäkeen, kun ei se niin järin tarpeellinen ole.
Eli kaikki on mahdollista, ja paljon tietenkin riippuu missä ajaa ja miten ajaa, sekä alustasta ja renkaiden koosta yms... Mulla esim. ei kivikossa ajaessa oikein voi osua auton alla arkaan paikkaan mitään, jollei sitten ole korkea "ohut" ja terävä kivi minkä päälle auton tiputtaa jos keula lipsahtaa jostain alas. Paksut oksat/ rungot on melkein pahempia jos pääsee pomppaamaan pystyyn yli ajaessa.