Viestiketju: "koirakuiskaaja"
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.09.2009, 22:37
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Perusasetus

On se Pekan koira ihan mielenkiintoinen joo, jos nyt välttämättä haluat koira kuiskaajalle rahasi työntää niin sit voin mieki jutella kukkahattu uutteista jne...

Sen muutaman kerran mitä tein koiraa tavannu niin en tiijä mikä on ongelma. Vilkas se on ja tykkää liikuttaa itseään ja tuntui tykkäävän myös omasta äänestään.

Mahdollisesti omistajan kannalta ongelmia:
Ei tykkää vieraista.
Kuuntelee paremmin isäntää kuin emäntää.

Noh, tarvitseeko sen tykätä vieraista?

Onks paha asia et koira kuuntelee ennemmin isäntää kuin emäntää?

"Liikaa "isännän",eli minun koira.
Itsellä ei propleemaa haukun kanss,mut Mamma on välill vaikeuksiss."

Tuohonkin pitäisi sanoman että mamma tarvii ekana koulutusta. Pitäisi myös tietää ne todelliset ongelmat.

Onhan tälläkin koira ongelma. Jokin aika sitten venähti reenit pitkäksi, piti mennä reeneistä suoraan töihin. Koira siis jäi olemaan autoon reenien jälkeen työ paikan pihaan, muutenhan koiralla ei autossa olemisessa ole ongelmia mutta, reenien aikana nautittu neste ja muutenkin koirani on tyyppiä ressi reeneistä ja "iso A" pyrkii pintaan ja tarvitsee siis pientä kävelytystä jne vielä jonkun tunnin reenien jälkeen. No piti siis miettimän et ketä hakis koiran autosta ja käppäilisi kotiin sen kanssa, no puhelu exsälle et jos viitsisit hakea koiran ja kävellä tän kämpille ja juottaa jne ja pistää tarhaan...

No siinä kävikin sitten siten et eipä laskenutkaan koira autoon, joten nyt ei sitten ole enää henkilöä kuka voisi koiraa lähestyä koiraa kun koira omassa paikassa ja kenties vähän reeni ressi tms päällä.

Tosin ei se tän mielestä ole ongelma, elämää tietyissä tapauksissa vaikeuttava tekijä. Muutoksen tarvetta en asialle silti näe.

Rääpäleeltä olen kyllä tiettyjä asioita ottanut pois, sen myönnän...silloin ne asiat häiritsi, tämänhetkisessä elämän tilanteessa ei enää silloiset asiat häiritsisi.

Lisätään nyt vielä että mm. koira tarha on tällä lukittu, eli koiraa ei päästä esim lapset vahingossa "leikkimään". Koira ei ole osoittanut lapsia kohtaan minkäänlaista agressiota.

Kertokaa minulle mitä on koiran selättäminen? Miksi niin tehdään?
Vastaa lainaten