Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.09.2009, 20:47
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeppi-eki Näytä viesti
Jos ei ole SELKÄRANKAA sen vertaa ettei kirjoittelis HOMONYYPINÄ , ei kannata kirjoittaa ollenkaan. Munista hirteen vaan kaikki huumepellet. Vittu mitä paskasakkia. VAI? Ehkä onkin näitten puuntakaa huutelevien p..reikien mielestä hyvä että narkkarit heiluu yleisillä paikoilla ja kaduilla rahaa pummaamassa, ryöstelemässä ja pelottelemassa naisia ja lapsia. Annetaan kuvaa että narkit asuu hienoissa omakotitaloissa ja ostelevat paskahuumeet optiorahoilla... ja vitut....
No eikös se silleen mene että näitä halpoja ja mietoja aineitä käyttää "rupusakki" ja kovempia ja kalliimpia aineita herrat?

Mä tiesin 2 kundia jotka poltteli jotain tämmöstä kamaa (ymmärtääkseni hasista), ne käyttivät sitä vain viikonloppuisin ja arkisin olivat ihan normaaleita, minä tosin kun tiesin mitä ne teki niin osasin yhdistää niihen ulkonäön huumeisiin mutta joku random tyyppi ei ois osannu.

Kerran oli lähellä etten itse polttanu jotain shittiä, olin baarissa ja joku ryssäpariskunta poltteli todella imelän hajuista tupakkaa tupakkakopissa, haisi ihan saatanan hyvälle ja houkuttelevalta jos ne ois ollu siinä vähän pidempään niin oisin kysyny saanko minäkin

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten