Mielestäni tämmöset hamppu hommat pitäs olla 100.0 top segret juttuja eikä videoida sitä julkisesti kaikille, ihan varma homma että poliisit tulee polttamaan pellot ja pistää rautoihin jos saa vihiä. Turha niille selittää mistään biodieselistä. En oo perehtyny asiaan millään tavalla ja heitän tähän mutu kommentteja. Mut UCB on aika mielenkiintosia harrastuksia ollu, respektiä sille ja muutenkin vaikutut ihan järkevältä hepulta. Mun mielestä lääkkeenä nää hamppu hommat vaikuttas olevan ok ja omantunnon mukaan myös viihdetarkoitukseen. Mut mä en pysty polttaa tuommosta kamaa, mulla karkais se heti käsistä, sama niinku alkoholin kanssakin, kun juodaan niin sitten juodaan siihen asti ku sammutaan ja vituttaa 100.0 jos alkoholi loppuu ennen ku mies sammuu. Mä jos oisin työtön ja ei ois muijaa ni oisin varmaan UCB:n maatilalla renkinä
Perkele jos kundi lähtee linnaan ku et moraalisesti mielestäni mitään väärin ole tehnyt, en oo kyllä lukenu koko topikkiä läpi mutta ymmärtääkseni olet vain omaan käyttöön harraste hommina viljelly ja suunnitellut biodiesel polttoaine tuotantoa, vähä niinkuin aikoinaan Nilsiässä oli oma öljysheikki (manoil).