itsellä kokoonpanona vaparin ennakonsäädin ja turbon pumppu, kyllä se vakio ajoitus ainakin tuolla setupilla on paras, aikasemmalle kun kääntää niin ylhäälle vähän tulee enemmän henkeä mutta sitten alhaalla taas hävitään kun ei turbokaan niin hyvin lähde mukaan ja taas jos myöhäisemmälle niin toisin päin, ylhäällä ei ehdi sekään vähä palamaan sylinterissä tehoksi vaan palaa vasta putkessa..
tietysti jos ennakonsäätimen jousia muuttaisi tai sekin olisi turbosta niin tilanne olisi varmaan eri.. mutta alkaahan ne noilla ajomäärillä jo olemaan aika kuluneita niin ennakot on mitä on...
kyllä patrollin ainakin saa aikalailla terävästi käymään että alkaa jo olemaan isommilla tehoilla kampuran katkeaminen pelkona, että ei sitä turbotettuna ainakaan ihan miten vaan sovi väännellä...
ja 14.5 on vakio ajoitus turbossa.
|