Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare
tähän ei ainakaan mahdu 35" millään ja on 4,5" korotusta
33 boggereillakin joutu rajoittaa sisään joustoa edessä 10cm
|
Valehteleeko minun silmät, vai onko toi panhardin korinpuolen kiinnike ihan julmetun pitkä? Eikös tuo kannata pitää mahd. lyhyenä ettei murru? Akselissahan on helppo siirtää kiinike sinne yläpuolelle tarvittaessa.
Käytännössä sisäänjoustoa joutuu rajoittamaan lähes yhtä paljon kuin korottaa autoa ainakin XJ:ssä, jotta alusta toimii oikein. Tietysti olisi mukava pitää mahd. paljon sisäänjoutoa käytössä ja pidänkin, mutta sitä rajoittaa myös iskarit - nytkin iskarit jo lähes pohjaa kun on keula ihan kasassa. Se mitä olen tutkinut riittävän pitkällä iskulla olevia eri iskareita, niin ei oikein löydy miltään valmistajalta sopivia että voisi sisäänjouston rajoitusta vähentää. Coil- overit saattaisi toimia mutta vaatisi jo isompia muutoksia silloin.
Mulla on 35" kumeilla ne vakiopaikat mihin ottaa kiinni, eli edessä etunurkat sekä jousitolpat tietyissä etuakselin asennoissa. Renkaat tappiin käännettynä on muutamia kohtia jossa tilaa saisi olla enemmänkin, mutta ei varsinaisesti ole kuitenkaan haitannut mitään.
En näe ainakaan omassa autossani mitään tarvetta muokata etulattiaa, koska rengas ei yksinkertaisesti pysty ottamaan sinne kiinni on akseli ja renkaat miten tahansa vinossa. Missä tilanteissa on ottanut sinne kiinni teillä?
edit: niin juu, olen kyllä pidentänyt akseliväliä vajaa pari senttiä. Vähän voisi vielä pidentää, kunhan saan muokattua ne etukulmat.