Lainaus:
quote:
ELi meneekö päästöistä läpi jos itselläni olisi suunitelmissa vaihtaa tuo pääkatti myös tuohon "high flow" kattiin ja poista etukatit
|
Itse en ole vielä käynyt mittauttamassa päästöjä. Yleinen mielipide tuntuu kuitenkin olevan että pääkatti riittää mittauksissa. Käyn itse mittauttamassa kun saan cat-backin laitettua paikoilleen.
Äänen voimakkuudesta voin sanoa sen verran että tällä hetkellä vette kuulostaa aika kivalta, mutta ei riittävältä

Mulla ei edes ole alkuperäiset pöntöt alla vaan jotkut ties mitkä viritykset (yksi ulostulo per pönttö). Huollossa epäilivätkin että ne ovat tällä hetkellä melkoiset "pullonkaulat". Joka tapauksessa äänet tästä vielä kovenee kun asentaa cat-back putkiston paikoilleen, joka ei ole ollenkaan huono asia. Ainoa asia mitä pelkään tässä putkihommassa on resonanssi, joka tuntuu olevan hyvin tapauskohtaista riippuen vetestä ja putkista. Tällä hetkellä resonassia ei ole.
Pääkattia ostaessasi kannattaa harkita Carsoundia tai RandomTechiä. Itse laitoin tosiaan tuon Carsoundin.
--------------
1988 Corvette